Referentie: WIHA

Wil je een actie of campagne starten?

Een actie of introductiecampagne begint bij het bedenken van een creatief concept waarmee je de aandacht van jouw doelgroep trekt. Het creatieve concept moet langere tijd meegaan en toepasbaar zijn in alle middelen die je inzet. Om te kunnen bepalen of jouw campagne succesvol is, leggen we ook meetbare succesfactoren vast. Zo sturen we jouw investering naar een hoog rendement. Ron adviseert je graag!

We bedachten het programma voor een relatiedag en verzonden een originele uitnodiging per post en per mail met daarin een kort themafilmpje.

Om aandacht op openstaande vacatures te vestigen, produceerden we een korte film waarin potentiële kandidaten een eerste indruk van het werk krijgen.

Voor het werven van nieuwe leden voor het netwerk realiseerden we een LinkedIn campagne met een uitgebreide landingspagina voor optimale conversie.

Kirsten van Til - De Verbinders: "Klantvriendelijk en bijna 24/7 bereikbaar om te helpen! Pro-actief en doen echt moeite om zich goed in te leven in de business van de klant om zo de website optimaal te kunnen gebruiken"

Zo helpen we jou groeien én maken we jouw werk makkelijker

  • Het bedenken van een actie begint met het vaststellen van jouw doelstellingen
  • Wat wil je in welke periode bereiken en welk budget heb je daarvoor tot je beschikking
  • We willen weten of je eerdere ervaringen met acties hebt opgedaan en welke resultaten die hebben opgeleverd
  • Is jouw actie gericht op Nederland? Of een provincie? Of een stad? Of juist op meerdere landen? Of wereldwijd?
  • We adviseren je over hoe je de te verwachten reactie op jouw actie intern het beste kunt organiseren
  • Waar mogelijk sluiten we met ons actieplan aan op bestaande middelen als een webshop en social media
Word jij ook vrolijk?

Onze klanten zijn vrolijk. Ze geven ons terug dat we lekker snel schakelen, inhoudelijk goed adviseren, gevraagd en ongevraagd inspireren en hele nette tarieven hanteren. Ook iets voor jou? 

Contactgegevens

085 - 06 07 760
info@studiodubbel.nl
www.studiodubbel.nl

© 2024 - StudioDubbel